نمایش نتایج جستجو برای
کلمات کلیدی: تلفن همراه
موارد یافت شده: 7
1 - عوامل موثر پذیرش بازاریابی مبتنی بر تلفن همراه (مورد مطالعه: دفاتر خدماتی و ارتباطی همراه اول) (چکیده)2 - تولید قوانین فازی از نمونههای آموزشی برای سیستمهای طبقهبندی فازی (چکیده)
3 - تاثیر تلفن همراه بر سیاست از منظر کارکردگرایی (چکیده)
4 - بخش بندی بازار گوشی تلفن همراه بر مبنای مزایای مورد انتظار مشتریان (چکیده)
5 - اثرات امواج تلفن همراه روی فراوانی میکرونوکلئوس در نوزاد و موش بالغ نژاد Balb/C (چکیده)
6 - الگوی رضایت مشتری در خدمات اینترنتی تلفن همراه (چکیده)
7 - اثرات ژنوتوکسیک امواج تلفنهای همراه در القای آسیبهای کروموزومی جنین موش کوچک آزمایشگاهی نژاد Balb/C (چکیده)